Reklamationer

Hur gör jag en reklamation?

Vi vill att du ska vara nöjd med ditt köp. Om du inte är helt nöjd med din vara kan du göra en reklamation enligt följande:

Reklamationsrätt

Du har rätt att reklamera en vara som är felaktig eller inte motsvarar det som utlovats. Reklamationsrätten gäller i 3 år från köpdatum för konsumentköp.

Så här gör du en reklamation:

  1. Kontakta oss - Hör av dig till vår kundtjänst så snart som möjligt efter att du upptäckt felet
  2. Beskriv problemet - Förklara vad som är fel med varan och bifoga gärna bilder
  3. Ange ordernummer - Ha ditt ordernummer tillgängligt för snabbare hantering
  4. Skicka tillbaka varan - Vi skickar dig en returetikett om varan behöver skickas tillbaka

Vad händer sedan?

Vi behandlar din reklamation så snart som möjligt. Du kan välja mellan:

  • Byte till ny vara
  • Reparation av varan
  • Återbetalning
  • Prisavdrag

Kontaktuppgifter

E-post: sonny@huvudleverantoren.se
Telefon: +46 72-506 70 99
Öppettider: Måndag-fredag 9-17

Vi strävar efter att behandla alla reklamationer inom 14 dagar.